donderdag 26 februari 2015

Nog meer wearables

Het lijstje activity trackers was nog niet compleet! 


Mijn vermoeden klopte: er zijn nog meer wearables te koop dan ik eerder gevonden heb. 

Zonder te willen beweren dat het overzicht nu wel compleet is maak ik een aanvulling met 11 producten. Enkele activity trackers zijn op dit moment nog niet te koop en alleen via pre-sail te bestellen.


Verder vroeg ik me af of Microsoft ook een wearable heeft. Zij hebben inderdaad ook een activity tracker waarmee ze adverteren, maar zover ik kon zien is hij niet rechtstreeks in Nederland te koop. Daarom neem ik hem (nog) niet mee in mijn vergelijking. Als Microsoft hun tracker ook in Nederland gaat verkopen zal ik hem opnemen in het overzicht. Overigens vind ik hem erg massief uitzien, dus ik verwacht niet dat ik hem zal kopen in verband met wens 10 op mijn lijstje: een stijlvol en vrouwelijk uiterlijk... 


Dit zijn de wearables die ik nog gevonden heb:



  • Garmin Vivofit 2 HRM
  • Garmin Vivofit 2 Zwart
  • Mio Fuse Crimson - L 
  • Polar Loop Blackcurrant
  • Jawbone UP3 Silver Cross (verwacht op 30-03-2015)
  • Jawbone Up3 Black Twist (verwacht op 30-03-2015)
  • Lifetrak Core C210 Black Lime
  • Lifetrak Zone C410 Black Blizzard Blue
  • Medisana Vifit Activity Tracker 
  • Misfit Shine Grey
  • Timex Ironman Move x20 
  • Withings Activité pop sand (verkrijgbaar vanaf 01-05-2015)

Tijd voor een rondje door het bos, voorlopig nog even zonder activity tracker! 


Trail running path
Mijn favoriete trail!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bestel je wearable of smart watch