zaterdag 28 februari 2015

Activity Trackers, uitgebreide mogelijkheden


Méér mogelijk dan gedacht... 

Op dit moment ben ik bezig om de wearables van mijn lijstje in kaart te brengen. 
De mogelijkheden zijn veel groter dan ik wist, zodat ik steeds enthousiaster wordt! 
Het is verleidelijk om mijn wensenlijstje verder uit te breiden. 
Omdat de activity trackers zoveel mogelijkheden hebben zal het wel even duren voordat het overzicht compleet is.
Onderstaand filmpje laat al een kleine vergelijking zien: 





De manier van dragen hoeft dus niet perse om de pols te zijn. Enkele modellen kun je als clip op je kleding dragen. 
De Misfit Shine kan zelfs als ketting gedragen worden. Dit model kwam ik gecombineerd met een sieraad tegen, dat zag er al iets beter uit.  

activity tracker misfit shine
Misfit shine, bron: http://www.themediapurchaseguide.com/



Het overzicht zal zo compleet mogelijk worden zodat je straks precies kunt zien wat elke wearable kan.  

Een paar voorbeelden van wat er allemaal nog meer mogelijk is:

  • Traplopen registreren
  • Hartslag meten, enkele modellen hebben een ingebouwde meter
  • Telefoon inkomende oproepen en berichten tonen
  • Draadloos bellen via Bluetooth met ingebouwde headset
  • Muziekbediening
  • Wekkeralarm
  • Stopwatch
  • Rondeteller
  • Zuurstofgehalte van je bloed meten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bestel je wearable of smart watch